Competitieverslag 2 maart 2024

Jeugdteam 1, een combinatieteam met Quick, verloor met 2-8 tijdens hun thuiswedstrijd in Schimmert. Joes behaalde een overwinning in een spannende vijfsetter met 11-7 en Lynn behaalde een overwinning met 11-9 in de vijfde set. Dit is voor zowel Joes als Lynn, hun eerste overwinning in Landelijk C. Juul had het zwaar in haar enkelpartijen, waarbij ze een close match speelde maar uiteindelijk met 7-11 in de vijfde set verloor. Joes en Juul speelden samen in de dubbel, maar verloren helaas met 5-11 in de vierde set.

Jeugdteam 2 speelde thuis tegen Fortus 1 en behaalde een overwinning van 6-4. Liz en Jens wonnen elk twee partijen, terwijl Levi een enkele overwinning behaalde. De twee vijfsetters gingen naar Sittard. Liz en Jens wonnen de dubbel in een spannende vijfsetter met 12-10.

Jeugdteam 3 ontving Destatec 2 thuis en Lana redde de eer door een wedstrijd te winnen met 11-9 in de derde set. Zep had helaas geen geluk in zijn wedstrijden. De dubbel, gespeeld door Zep en Lana, werd verloren met 2-11 in de derde set.

Sittard 1 reisde af naar Pecos 1 en verloor met 8-5. Michel won twee wedstrijden, terwijl Sam en Tom elk maar één wedstrijd wonnen. Sander G kon helaas geen enkele wedstrijd winnen. De dubbel, gespeeld door Sam en Michel, werd gewonnen met 4-11 in de vierde set. Door dit resultaat staat Sittard 1 voorlaatste in de competitie.

Sittard 2 behaalde een indrukwekkende overwinning van 12-1 thuis tegen The Back Hands 1. Manuel, Tom en Sander L wonnen elk drie wedstrijden, terwijl Stefan twee wedstrijden en gunde de tegenstander een overwinning. De dubbel, gespeeld door Manuel en Sander L, werd gewonnen met 11-4 in de vierde set. Sittard 2 leidt nu met een voorsprong van twaalf punten op de nummer twee, SKF 3. Dankzij dit goede resultaat trakteerde Job de heren op een heerlijk broodje bami schijf, wat de oplettende kijker natuurlijk allang had gezien op de foto ;).

Sittard 3 reisde af naar SETA 1 en Michel behaalde twee overwinningen, Jos won een partij en Rob wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel gespeeld door Jos en Michel verliep goed, maar helaas eindigde de wedstrijd met een verlies in de vijfde set van 11-3. Sittard 3 staat momenteel derde in de poule met slechts drie punten voorsprong op de nummer zes, Westa 4.

Sittard 4 speelde thuis tegen Kerkrade 1 en verloor met 3-7. Zowel Joeri als Arno van Hove wonnen een enkelspel en samen wonnen ze ook de dubbel met 11-7 in de vierde set. Marc slaagde er helaas niet in om een wedstrijd te winnen. Sittard 4 staat onderaan in de competitie.

Sittard 5 bezocht TTC 5 en verloor nipt met 6-4. Jip C speelde goed en behaalde twee overwinningen en Tom P voegde er nog een overwinning aan toe. De dubbel, gespeeld door Roy en Jip, werd gewonnen met 9-11 in de vierde set. Roy kon geen wedstrijden winnen. Sittard 5 staat momenteel vierde in de poule.

Sittard 6 speelde thuis tegen Vijlen 2 en had het zwaar. De twee vijfsetters werden gewonnen door de heren van Vijlen. Jip L, Boo en Ben slaagden er niet in om wedstrijden te winnen. De dubbel, gespeeld door Jip L en Ben, ging verloren met 8-11 in de vierde set. Het resultaat is dan 0-10. Sittard 6 staat nu onderaan in de poule.