Algemene ledenvergadering 2024

Afgelopen vrijdag stond de ALV op de planning. Tijdens de ALV werd er stilgestaan bij 2023 en de nieuwe plannen voor 2024 en verder gepresenteerd aan de aanwezige leden. Naast het presenteren van de plannen, wordt er ook stilgestaan bij de jubilarissen. Ditmaal hadden we er een heleboel. Namelijk Huub de Vaan en Wim Elschott die al 60 jaar lid zijn van onze vereniging en ook Arno van Hove, Marcel Hundscheidt en Jack Breukers die al meer dan 40 jaar lid zijn. Deze leden die naast dat ze lid zijn, ook veel vrijwilligerswerk bij onze vereniging gedaan hebben in alle jaren, werden bedankt en kregen nog een chocola als bedankje.

Dit jaar gaven René en Sam aan te willen stoppen met hun bestuursrol. Voor alle jaren inzet ontvingen Sam en René natuurlijk ook een kleinigheidje, iets waar René heel blij mee is. Jos heeft zich aangemeld en na een stemming is hij gekozen door de leden voor de rol. Jos vervult dus de rol van CTZ (Commissie Technische Zaken). Hij gaat over onder andere de jeugd- en seniorentrainingen, jeugdkampen en samenstelling teams. Jos gaat deze zaken niet allemaal zelf doen, maar zal dit samen met zijn team gaan oppakken.

Als kers op de taart had Marc de Vaan nog een prachtige verrassing geregeld: een ereplaquette met daarop de namen van alle winnaars van de clubkampioenschappen bij de senioren sinds de start in 1974. Gezien er op de Willy de Vaan wisseltrofee namelijk geen ruimte meer was voor nieuwe winnaars, is er besloten om een speciale ereplaquette te creëren, genaamd de Willy de Vaan Ereplaquette. Deze ereplaquette werd aangeboden door Huub en Marc de Vaan.

Laat een antwoord achter