Competitieverslag 13 April 2024

Jeugd 1 behaalde de tweede overwinning van het seizoen. Waar het thuis nog verloor met 2-8 winnen ze nu uit met 3-7 van TIOS ’51 2. Lynn, Joes en Juul winnen alle drie twee potten.

Jeugd 2 verliest met dubbele cijfers uit bij Fortus 1. Jens en Levi verliezen allebei een spannende vijf-setter in de verlenging. Ook dit jeugdteam staat laatste, maar kan niet degraderen omdat dit een poule van vijf is.

Heren 1 speelt hun laatste thuiswedstrijd in de strijd om handhaving tegen Pecos 1. Ze moeten helaas een verlies van 4-9 incasseren tegen de nummer 1. Sam had een offday en Andy was twee keer heel dichtbij een overwinning. Maar alleen Tom Boessen en Michel Sijstermans weten twee potten te pakken. Volgende week moet maximaal gescoord worden tegen de nummer laatst.

Heren 2 KAMPIOENEN!!! Met nog een wedstrijd te gaan kan team 2 niet meer worden ingehaald. Uit bij The Back Hands 1 werd het 3-10 door twee overwinningen van Stefan Mulder en twee van Tom Kasperski. Sander Lutt en Jack Breukers waren Man of the match! Van harte gefeliciteerd met het kampioenschap en veel succes in de 2e divisie!

Heren 3 speelde thuis tegen de nummer 1 SETA 1. Michel Pluijmen wint twee partijen. Hij won ook samen met Jos het dubbel met 11-8 in de vijfde game.

Heren 5 speelde thuis gelijk tegen twee man van TTC 5. Jip Coonen was hier de enige speler van Sittard die de punten pakte. Volgende week moeten ze punten pakken tegen de nummer laatst om klassebehoud te verzekeren.

Heren 6 verliest 4-6 uit bij Vijlen ’72 2. Jip Lautenslager wint twee enkelpartijen. Boo en Marcel voegden hier beiden een partij aan toe. Er zitten 7 teams in deze poule, dus er zijn nog een paar wedstrijden te gaan. Maar het wordt heel lastig om van die laatste plek af te komen.

Laat een antwoord achter