Competitie 1 Februari 2020

Heren 1 speelde thuis tegen de nu koploper VTV (N) en wist helaas maar een score van 3-7 eruit te halen. Sam won er twee en kon ook samen met Sander de dubbel naar zich toetrekken. Ken moest de laatste partij opgeven vanwege een armblessure.

Heren 2 speelde thuis tegen De Brug en wist een score van 5-5 te maken. Jack Breukers wilde graag weer man of the match worden, maar moest het dit keer doen met twee gewonnen potten. Manuel kreeg het ook voor elkaar om twee potten te winnen, alleen Rutger had een minder mooie dag en won helaas geen enkel pot, maar wist wel samen met Manuel de dubbel naar zich toe te trekken.

Heren 3 speelde vrijdag uit tegen Westa. Het ’s avonds spelen was geen groot succes voor Tom en Yaëlle, ze konden allebei maar één pot winnen. Richard kreeg het wel voor elkaar om twee potten te winnen en mede dankzij de dubbel, die gewonnen werd door Yaëlle en Richard, werd er toch nog gelijk gespeeld.

Heren 4 speelde thuis tegen TTC 2 en won met 7-3. Michèl Pluymen won drie potten waardoor hij man of the match werd. John wist twee potten te winnen en Santi moest het helaas met één gewonnen pot doen. De dubbel werd met 11-9 gewonnen in de 5e set.

Heren 5 speelde uit tegen Elsloo 1 en verloor met 7-3. Arno van Hove kreeg het voor elkaar om twee wedstrijden te winnen. Twan won één pot en Caitlynn verloor helaas alle drie de partijen.

Heren 6 speelde uit in Brunssum. Bas was lekker bezig en won drie partijen. Arno Donners moest het doen met twee gewonnen potten en Joop helaas maar met eentje. Ook wisten Bas en Arno na een spannende 5 setter de dubbel te winnen waardoor ze een overwinning van 4-6 voor elkaar kregen.

Heren 7 begon zaterdag pas hun eerste wedstrijd namelijk uit tegen Venlo. Dit had alles te maken met de tv rechten die nog niet rond waren. Niels kreeg het voor elkaar om twee partijen naar zich toe te slepen. Jules en Rob wisten beide maar één partij te winnen. Helaas lukte het Jules en Niels niet om de dubbel naar zich toe te trekken en verloren deze met 16-14 in de 5e set. Uiteindelijk een nipte nederlaag van 6-4.

Heren 8 ging naar Landgraaf met de hoop op een overwinning. Dit kregen de heren alleen niet voor elkaar. Jack Rolink won alle drie zijn partijen. Tom Pelzer moest het doen met één overwinning en Jos lukte het helaas niet om een overwinning naar zich toe te trekken. De dubbel was bij heren 8 ook weer spannend, maar werd uiteindelijk verloren met 12-10 in de 5e set waardoor de uitslag 6-4 tot stand kwam.