Limburgse Kampioenschappen Tafeltennis Junioren 2020

Vandaag namen zes van onze jeugdleden deel aan het LK in Panningen. Eva Bakker, Indy Dullens, Liz en Jip Coonen en Juul en Boo Ploemen begonnen alle zes hun eerste wedstrijd al om 9.00 uur vanmorgen. De laatste wedstrijden werden tussen 16.00 en 17.00 uur gespeeld met als ‘kers op de taart’ de winst van Juul in de finale van de starters/welpen-klasse. Het was de eerste keer dat Juul deelnam aan het LK en dan gelijk zo’n resultaat…. daar ben je dan als coach en ouder ‘best wel’ trots op! Klasse Juul!

Juul Ploemen toont haar 1e prijs Starters/Welpen. Limburgs Kampioen!

Indy Dullens behaalde de 8e finale, terwijl hij in de dubbel met Jip Coonen de kwartfinale haalde bij de Pupillen Jongens (troostronde). Indy heeft heel goed gespeeld.

Eva Bakker speelde haar eerste Limburgs Kampioenschap en bereikte samen met Juul de halve finale in het dubbeltoernooi (Welpen Starters – Troostronde). Eva kwam in haar enkelspel tot in de halve finale van het troosttoernooi, wat gezien haar beperkte ervaring een hele mooie prestatie genoemd mag worden. Klasse Eva!

De twee vriendinnen Eva en Juul delen het plezier van de mooie beker en hebben veel plezier gehad samen in de startersklasse.

Liz Coonen en Boo Ploemen wonnen elk de ’troostronde’ in hun eigen klasse, Welpen en Pupillen meisjes. Ook zij wonnen een mooie beker!

Liz Coonen toont haar beker! Winnaar troostronde Welpen meisjes
Boo Ploemen, winnaar troostronde Pupillen meisjes

Jip Coonen speelde héél sterk vandaag. Alleen in de halve finale liet hij een steekje vallen. Hij verloor deze met 11-9 in de vijfde set. Vervolgens herpakte hij zich heel goed waardoor hij de wedstrijd om de derde plaats terecht won.

Jip werd 3e van Limburg in zijn klasse. Proficiat Jip!

Graag wil ik de ouders, die er de hele dag voor onze jeugd waren, hartelijk danken. Annick, Diana en Richard dank voor jullie support. Sven, Hanneke en Marijke, jullie waren tóp tellers én hele fijne coaches voor onze jeugd. Een speciale dank aan Rob Gubbels voor het vakkundig coachen (én af en toe tellen). Het is voor onze kinderen héél fijn dat je ook vandaag weer hun vaste coach wilde zijn.

Scheidsrechter Hanneke
Coach én teller Rob. Klasse werk, Rob!

Zelf heb ik Rob mogen helpen met het coachen. We hebben een heerlijke dag gehad en verheugen ons al weer op volgend jaar!

3 reacties

• Hanneke

We hebben zo genoten vandaag, van alle trotse gezichten van de TTV kids, coaches en ouders! Het was een geweldige dag! Bedankt!
    Ook alle TTV trainers bedankt; door jullie trainingen, inzet, energie en enthousiasme kunnen onze kids stralen op zo’n leuk toernooi! Super!!

• Jack

Super verslag en heel leuk om te lezen dat naast de kids ook de ouders/ begeleiders zich heel goed geamuseerd hebben. Top!