Competitie 12 september 2020

Na maanden van geen competitie zijn we eindelijk weer begonnen en heren 4 begon hun wedstrijd tegen TTC 3. Het goede resultaat van 9-1 werd bereikt doordat Santi en Max allebei hun wedstrijden wonnen. Waarbij Max zijn laatste wedstrijd met 12-10 won in de vijfde set. De dubbel die gespeeld werd door Santi en Max wisten ze binnen vier sets te winnen en Hans verloor helaas één wedstrijd. Het goede resultaat werd ook behaald omdat er maar twee tegenstanders waren.

Heren 5 begon hun eerste wedstrijd tegen Heren 7. Richard en Caitlynn wonnen allebei hun drie partijen alleen Twan wist geen enkele partij te winnen. De dubbel die gespeeld werd tussen Twan en Caitlynn tegen Rob en Jules wist Heren 5 te winnen in vier sets. Het enkel spel tussen Caitlynn en Jules wist Caitlynn nipt te winnen met 16-14 in de vijfde set.

Heren 6 speelde thuis en wist met 6-4 net te winnen van Ready. Arno en Bas wisten allebei twee wedstrijden te winnen en Petra (als invaller) wist nog één partij te pakken. De dubbel die gespeeld werd door Arno en Bas wonnen ze in drie sets. De laatste wedstrijd werd met maar liefst 23-21 gewonnen door Arno in de derde set.

Heren 8 begon hun competitie uit bij Ready en wist na een 4-1 achterstand nog te winnen met 6-4. Gied won één wedstrijd, Jos twee en Tom werd “Man of the match” door drie wedstrijden te winnen waarbij hij zijn laatste wedstrijd met 8-11 won in de vijfde set. De dubbel die gespeeld werd door Gied en Jos werd helaas verloren in de vierde set.

Heren 9 speelde uit tegen Heerlen 4 en behaalde een resultaat van 5-5. Roy en Kjell wonnen beiden één wedstrijd en Marcel wist er twee te winnen. De dubbel die gespeeld werd door Kjell en Marcel wisten ze binnen drie sets naar zich toe te trekken.

Naast de senioren begon ook de Jeugd met hun competitie en het was meteen een succes voor Jeugd 1. Liz en Boo wisten allebei hun twee wedstrijden te winnen en ook de dubbel werd gewonnen waardoor ze tot het resultaat van 5-0 kwamen.

Jeugd 2 had wat minder succes in hun eerste wedstrijd. Jorn verloor zijn twee enkelspellen en ook Indy en Ian konden hun enkel spel niet winnen. De dubbel die gespeeld werd door Ian en Indy werd ook helaas verloren waardoor ze tot het resultaat van 0-5 kwamen.