Competitieverslag 2 april

Kluis 1 speelde uit bij Pecos 1 en wist nog drie punten te pakken! Ken, Sam en Steve wonnen alle drie een partij. De dubbel, die gespeeld werd door Sam en Steve, werd helaas verloren met 11-4 in de vierde set. De uiteindelijke stand is dan 4-3.

Sittard 3 speelde thuis tegen Falco 1 en wist met 10-0 te winnen. Dit kwam mede omdat vier wedstrijden niet werden gespeeld, omdat twee tegenstanders geblesseerd waren na hun eerst gespeelde wedstrijd. Deze stand zorgt er wel voor dat Sittard 3 nu 5de staat in de poule. Wanneer Sittard 3 in de top 4 weet te komen, spelen de heren nog mee voor de nacompetitie en maken ze nog kans op het kampioenschap.

Sittard 4 speelde thuis en wist met 6-4 te winnen van Destatec 1. Bernd won drie partijen en mocht op de foto. Santi en Caitlynn hadden een mindere dag en moesten beiden genoegen nemen met een overwinning. De dubbel werd met 11-2 gewonnen in de vierde set door Santi en Bernd. Sittard 4 staat nu tweede in de poule met 6 punten achterstand op TTC 3.

Sittard 5 ging op pad naar Sevenum en wist met 3-7 te winnen van SETA 2. Bas speelde weer goed en pakte drie partijen. Arno Donners wist twee partijen te winnen en Joop won een partij. De dubbel, die gespeeld werd door Bas en Arno, werd met 7-11 gewonnen in de vierde set.

Sittard 6 speelde uit tegen Ready-Sibbe 1 en wist ook met 3-7 te winnen. Zowel Jos, Richard en Marc wonnen twee partijen. Ook al stond Richard met 2-0 voor in sets in zijn laatste partij. Helaas kwam de druk van de 100% op de schouders van Richard en verloor hij de partij met 11-5 in de vijfde. De dubbel werd met 6-11 gewonnen in de vierde set door Richard en Jos

Sittard 7 speelde als derde team thuis en moest tegen het sterke Landgraaf 3. Ben en Marcel wisten geen partijen te winnen. Alleen Kjell wist nog een puntje te pakken. De dubbel, die gespeeld werd door Marcel en Kjell, werd verloren met 4-11 in de vierde set. De uiteindelijke stand is dan 1-9.