Competitieverslag 28 mei

Sittard 6 en Sittard 8 speelden hun laatste wedstrijden bij Kluis. Dit waren wedstrijden voor het kampioenschap.
Sittard 6 speelde als uitteam tegen Brunssum 3. De heren kwamen helaas met 2-5 achter, waardoor er niet meer gewonnen kon worden (de dubbel werd namelijk niet gespeeld). De laatste twee wedstrijden werden nog wel gespeeld en gewonnen door Jos en Kjell. Richard van Bommel en Jos pakten beide een partij. Kjell wist (als invaller) knap twee partijen te pakken.

Sittard 8 speelde als thuisteam tegen SETA 3 en verloor helaas met 2-5. Roy en Tom wonnen allebei een partij en Gied wist helaas geen partij te pakken. Ook hier werd geen dubbelwedstrijd gespeeld.

Zowel Sittard 6 en Sittard 8 zijn al gepromoveerd door de wedstrijden van vorige week te winnen. Alle teams van Sittard zijn klaar met hun competitie.