Afsluittraining jeugd 11 december 2023

Vandaag stond in het teken van de laatste maandagtraining vóór de winterstop. Het was geen doorsnee training, want deze keer gingen de trainers samen met de jeugdspelers bowlen. Nadat iedereen zijn strikes en soms zelfs 0 scores had gegooid, werd er op de club nog genoten van een vette hap. Iets wat de jeugd zeer kon waarderen. Toen de ouders kwamen om de kinderen op te halen, besloten sommige jeugdleden om nog een potje trefbal te spelen.

Uiteindelijk slaagden de ouders erin om alle jeugdleden mee naar huis te nemen, en nu kunnen de trainers een paar weken genieten van hun verdiende rust. Met maar liefst 20 jeugdleden was deze afsluitende training zeer geslaagd. Namens de trainers willen we alle ouders en jeugdleden alvast fijne feestdagen wensen en we hopen jullie allemaal weer te zien in januari voor het nieuwe seizoen!

Met vriendelijke groet,
Tom Kasperski, Dian Smeets, Rob Gubbels, Roy Raeven en Jos Huntjens