Nieuwjaarsreceptie 2024

Op zondag 14 januari stond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie op het programma, een vaste traditie waarbij leden elkaar gezellig ontmoeten en samen het nieuwe jaar inluiden.

Nadat iedereen gearriveerd was en verwelkomd met een drankje, begon het “officiële” gedeelte. Als eerste werden de kampioenen van het afgelopen seizoen gehuldigd. De heren van Sittard 6, namelijk Roy, Stefan, Marcel, Tom en Ben, veroverden de kampioenstitel in de 3de klasse met een indrukwekkende voorsprong van twintig punten op de nummer twee. Het tweede jeugdteam, een combinatieteam met Schimmert bestaande uit Juul, Lynn en Joes, behaalde een waanzinnig resultaat door in hun laatste wedstrijd met 6-4 te winnen van Destatec 1. Hierdoor werden de dames net kampioen in hun klasse. Een speciale dank ging uit naar de coach Anita Slakhorst voor haar inzet gedurende het hele seizoen. Na afloop van het seizoen werd ook de winnaar van de Wil Elschott Wisseltrofee bekendgemaakt. Na twee opeenvolgende overwinningen door Jip, wist nu zijn trainer Jos Huntjens hem te slim af te zijn en de trofee te winnen met een winstpercentage van maar liefst 85%.

De heren van de mosselcommissie werden eveneens in het zonnetje gezet, omdat de 25ste editie van de mosselavond in november 2023 plaatsvond. Hartelijke dank aan Gied, Jack R, Wim, Jack K, Dick, Joop, Marcel, Jeroen, Tom en Jos voor hun toewijding aan dit fantastische evenement door de jaren heen.

Verder wist een groep enthousiastelingen, bestaande uit Joeri, Marijke, Michèl en Bart, een mooie bijdrage te regelen bij de Rabobank. De vereniging ontving namelijk een cheque van 10.000 euro als onderdeel van de Rabo coöperatieve duurzaamheidscampagne. Dit bedrag zal worden besteed aan duurzamere verlichting, noodzakelijk voor ons eerste team dat op het op een na hoogste niveau van Nederland speelt, en aan nieuwe duurzamere koelingen. Samen zetten we stappen richting een duurzamere toekomst, goed voor onze club en geweldig voor de samenleving! #TTV-Sittard #decooperatieverabobank #125jaar #bedankt.

Als jaarlijkse traditie genoot de groep jonge senioren samen van een gezellig etentje, waar ook al de nodige plannen voor carnaval werden besproken.

Namens het bestuur wensen wij jullie een gezond, leuk en sportief 2024 toe.