Sportdag 25 april 2024

Op donderdag 25 april was het een sportieve dag voor de leerlingen van Wereldtijd en voor onze club. Drie groepen, variërend van 25 tot 30 jonge spelers, kwamen bij ons samen om tafeltennis te spelen. De trainers, Nathalija en Melissa, die normaal op maandag overdag zestig kinderen van de basisschool trainen, stonden klaar, samen met onze eigen Jos, die ’s avonds op maandag de training leidt.

Na een leuke opwarming begonnen de spelers enthousiast te tafeltennissen, gevolgd door een spannend ‘rond de tafel’ toernooi. De winnaars werden beloond met mooie prijzen. Na de trainingen was er nog tijd om reclame te maken voor onze club, en sommige van de jonge spelers toonden interesse om bij ons te komen tafeltennissen.

Laat een antwoord achter